درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بن تن ومن و آدرس amrola336.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 2098
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



بن تن ومن
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : محمود       
کارت عروسی لرها:پذیرایی از 6عصر تا هروقت که جنگ وست!!!



یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : محمود       
لره عاشق میشه در خونش می نویسه:به زودی در این مکان تشمال کار میکند!!!

پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       
سخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال ۲۰۱۱ به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio
است.

http://up.behtarin.com/uploads/aa55d92d111.jpg

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio v1.2.2:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در ۲۲۵ مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نیاز به نصب و قابل حمل بودن بازی
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و …

راهنمای نصب نرم افزار :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه کنار ساعت و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)
- بازی را اجرا کنید و در پایین باز روی عبارت “ … Active”  کلیک کنید و شماره سریال موجود در ادامه مطلب را وارد نمایید.

نکته :
- در صورتی که در مراحل بازی از شما سریال نامبر خواست دوباره سریال را به برنامه داده تا کرک شود
- در صورت اجرا نشده بازی حتما میبایست درایور کارت گرافیک خود را آپدیت نمایید.
- حتما در هنگام کرک کردن بازی و همچنین در هنگام اجرا کردن بازی ارتباط اینترنتی خود را قطع نمایید. توچه داشته باشید در صورت وصل کردن ارتباط اینترنتی کرک بازی غیر فعال میشود.

موضوع :  بازی اکشن,بازی فکری,بازی کودکان


پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       

جدیدترین نسخه بازی جذاب و هیجان انگیز Call of juarez با عنوان The cartel

Call of Juarez: The Cartel: Minimum System Requirements:
OS: Windows XP/Visa/7
CPU: Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2Ghz
RAM: 1GB RAM for Windows XP, 2GB for Windows Vista/7
DirectX 9.0c compatible video card – Nvidia 8800GT /ATI 3850
DirectX®: ۹٫۰c
Sound: DX 9.0c compatible
Multiplayer: 512kbs

Call of Juarez: The Cartel: Recommended System
OS: Windows XP/Visa/7
CPU: Intel Core 2 Duo 3GHz, AMD Athlon 64 X2 3Ghz
RAM: 2GB for Windows XP, 3GB for Windows Vista/7
Video: Nvidia GTX 260/ATI 4870
DirectX®: ۹٫۰c
Sound: DX 9.0c compatible
Multiplayer: 512kbs

Info : Gamespot

موضوع :  بازی,بازی اکشن


پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       
دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds v2.0.2.0 دسته : اکشن , بازيهاي كامپيوتري تعداد بازديد : 234199 دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds کرک جدید اضافه شد! بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد. قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds: - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی - انجام بازی در 225 مرحله مختلف - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها - مناسب برای سنین مختلف - بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ... طريقه فعالسازي : - پس از دانلود بازي توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد. - قبل از نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد. - در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. - در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد. - برای کرک کردن کافیست ابتدا فایل Patch موجود در فایل فشرده را در محل نصب بازی کپی کرده و پس از اجرای آن برروی Patch کلیک کنید. سپس با اجرای بازی از سریال نامبر موجود برای فعالسازی نهایی بهره بگیرید. - در صورت اجرا نشدن بازي بر روي رايانه شما مي بايستي درايور كارت گرافيكي خود را به روز رساني نماييد. قيمت: رايگان دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم - 39.2 مگابايت | لينک كمكي دانلود رایگان کرک بازی با لینک مستقیم - 203 کیلوبايت پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com بحث پيرامون اين مطلب در انجمن تصويري از محيط بازی سايت سازنده لينک منبع

پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       

بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی با 5 هزار یورو جایزه

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با میلیون ها تومان جایزه نقدی به افراد برتر

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 5 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت mena software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.



پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       

0_hamidhira_mihandownload.jpg

در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .
داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازي , رنگ آميزي شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روي اين بازي رو بسيار سخت خواهد كرد.
موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازي كاريست بسيار دشوار !

دانلود رایگان این بازي به همراه ويژگي ها و تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب ...




01screenshot_hamidhira_mihandownload.jpg02screenshot_hamidhira_mihandownload.jpg03screenshot_hamidhira_mihandownload.jpg
سايت بزرگ ميهن دانلود پيشنهاد ويژه اي براي دانلود اين بازي به شما عزيزان دارد .

ويژگي ها :
- داشتن 195 مرحله
- گرافيك بالا و شاد نسبت به حجم كم بازي (37 مگابايت)
- بدون نياز به نصب و كرك (پرتابل)
- صداگذاري بي نظير
- مناسب براي تمامي سنين
- قابل نصب بر روي تمام سيستم عامل ها از جمله سيستم عامل محبوب 7

در صورت داشتن مشكل در اجراي بازي كارت گرافيك خود را به روز كنيد



پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       
0

                                                        دانلود ویژه 

بار اولین بار در ایران وبلاگ 8 دانلود مجموعه 10 بازی بن 10 را به در خواست حسین عزیز وبلاگ قرار دادیم و امیدواریم لذت فراوان ببرید

 

پسورد www.8downloads.blogfa.com

منبع www.8downloads.blogfa.com

به اشتراک گذاشته توسط 8 دانلود

دانلود بازی ۱ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۲ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۳ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۴ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۵ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۶ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۷ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۸ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۹ از ۸ دانلود

دانلود بازی ۱۰ از ۸ دانلود



پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       
بازی جذاب خروس تیرانداز Revenge Of The Chicken
http://dl.behtarin.com/arash/Revenge_Of_The_Chicken.jpg

بازی بسیار جذاب Revenge Of The Chicken قهرمان این بازی یک خروس کماندو است که به جنگ وحشی‌های ساکن بیابان رفته است یا شاید برعکس. صرف نظر از داستان بی‌سر و ته بازی، شما باید با یک اسلحه به‌سمت وحشی‌هایی که به شما حمله خواهند کرد شلیک کرده و مانع از رسیدن آن‌ها به خود شوید. وحشی‌ها از بالای صفحه وارد می‌شوند و شما در یک خط عرضی در پایین صفحه قادر به حرکت خواهید بود. در سطح عرصه نبرد، کاکتوس‌هایی وجود دارد که برای وحشی‌ها سنگر محسوب می‌شود. وحشی‌ها نیز در طول حرکت مارپیچی خود به سمت شما، دائما کاکتوس می‌کارند. پس باید کاکتوس‌ها را نیز هدف قرار دهید. در عوض بعضی از کاکتوس‌ها سکه یا الماسی به‌عنوان جایزه به شما می‌دهند که گرفتن آن‌ها باعث قوی‌تر شدن شما خواهد شد. هر سکه یا الماس، یک توانایی به شما هدیه می‌دهد و اگر کشته شوید توانایی‌ها را از دست خواهید داد، اگر چه سکه‌ و الماس به هوا پرتاب می‌شوند و اگر کمی سریع باشید شاید بتوانید بعضی از آن‌ها را دوباره بگیرید. مسلسل، موشک‌انداز و زره ضد ضربه، بعضی از این توانایی‌ها هستند.

برچسب ها :
موضوع :  بازی اکشن,بازی فلش


پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : محمود       
دانلود مستقیم بازی شاهزاده ایرانی شن های فراموش شده PRINCE OF PERSIA-The Forgotten Sands از سرور پیسی لردز

دانلود مستقیم بازی شاهزاده ایرانی شن های فراموش شده  PRINCE OF PERSIA-The Forgotten Sands از سرور پیسی لردز
http://pic.behtarin.com/pirnce-of-persia.jpg
یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین بازی های دنیای کامپیوتر بازی شاهزاده ایرانی است که در طی سالیان مختلف نسخه های گوناگون آن از طرف شرکت یوبی سافت منتشر گشته است .و هم اکنون در سال ۲۰۱۰ نسخه شن های فراموش شده یعنی Prince of Per­sia  The For­got­ten Sands از طرف این شرکت منتشر شده است .لازم به ذکر است این بازی هنوز کرک نشده است ولی می تونید بازی رو دانلود کنید تا کرکش بیاد:
لینک دانلود در این تاپیک:

برچسب ها :
موضوع :  بازی,بازی اکشن,بازی ماجرایی